Otursdag redan

Jaaa, detta är heltohållet min otursdag,
haha..
det började med att jag skulle upp till stallet vid 2
det va ju ingen fara.
men de är ju typ 7 - ute :O
och stallet ligger vid en sjö, inte mkt bättre det.
ta in hästarna i Middes hage då vid 2.
tar in Midde och Bore samtidigt som vanligt.
Och bore klämmer mig, och Midde sparkar mig på foten.
haha, jaa de gör ont.
Sen upp och äta, det är rent svinkallt så aa.
då hände inget, men sen när jag ska rida
så är ju ponnyn helt sepe. helt galen och konstig.
Flög i luften för ingenting verkligen :O
Sen när jag väl börjar galoppera blir det inte bättre.
Han kör typ rodeo och racear för fulla glatta livet :)
jag vet, alla älskar mina ordval.
Sen skulle jag hoppa några små hinder på typ 40-50 cm bara, och
han hade inte hoppat på 2 veckor.
och mm, midde blir helt galen såklart när han ser ett hinder.
bara drar och flyger och aa..
inte lättaste hela tiden.
Sen efter jag hoppat typ en kombination säger vi..
så drar han och racear och börjar bocka skit mkt typ.
och aa, så in på en volt, och han typ slänger med huvudet och
han svänger åt ena hållet, och jag åt andra.
så ouups, där låg Malin på marken xD
hahahahaa, 2a gången.
hahaha, ssammma misstag. att vi svänger åt olika håll xD
och jag har video på det.
hahahaa, jag kan lägga upp den ;)
Lilla ponnin (L)
han e bäst.
sen nu när jag kom hem så självklart ska jag slå mig på ngt sätt, så först
slår jag i tårna i bordet och sen ska jag sätta på mig mina hörlurar
och självklart ska jag smälla dom rakt in i ansiktet.
Jaaaaa, de är min lyckodag verkligen ehum inte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0