staaan

hejjsan svejsan.
efter skolan drog jag & carro till stan.
vi har nämligen hittat en hög i midjan kjol som vi har tittat på sen innan jul ;o
och den fanns kvaaaaar :D vi blev sviiin glada.
först fanns den inte i 34 så vi testade varsin i 36, alldeles förstor asså ;o
sattt heeelt löst. men vi flumma as mkt (:
bara kul.
Sen gick vi till en annan H&M där det fanns 2 st 34. Den va också lite stor.
i midjaan och såå..
men vi köpte den & en blå-randig tröja. tajt som ska vara under då.
vi hade nämligen planerat det hur länge som helst.
och så hittade vi det.
guud va glada vii blev.
dom sakerna gick på 308 kr tsm.
väääldigt bra ändå.
Lägger upp kort senare på det ;)
sen köpte jag även en parfym.
Nu är jag hemma hos carro och vi ska till konfan senare (:
det är ungdomsgudstjänst.
okej, helt ärligt, det är riktigt tråkigt.
jag sitter jämt och spelar spel på min mobil (a'
haha, men senare när man får sitta och umgås och snacka och spela spel blir det as kuuul.
hahahaha, baara kul (:
hopppas det blir det idag meee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0