The new Malin starts today? Not sure about that..

Yes, första skoldagen avklarad..
börja klockan 8 sluta klockan 4. kuuul, nejj inte riktigt.
gå upp kvart över 6 varje dag typ i 6 månader , det ser jag verkligen inte fram emot.
Jaa, skolan slutar ju i Juni, och aa..
Fyyy.
Sen kan jag säga att jag har fått hjälp med Bloggdesignen.
Skiiiiit glad över det :)
Så snabbt den är klar åker den upp hahahaa.
Kommer skriva då vem som hjälpt mig :)
De är verkligen riktigt snällt.
Nu ska jag äta :)
Ha det bra alla där ute haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tycker du om den här tröjan, snygg eller ful? :)

http://tobbejonsson.se/2009/january/ett-paket-fran-danmark.html

2009-01-07 @ 17:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0