The winners take it all.

Yess, Malin tittar på ngn sport sak på tv.
Ingen anning va det är, men dom visar alla svenska som aa ngt. Så jag tror det är saker som hänt 2008. hahaha. Igår va det en mkt mkt bra, träffade Caroline senare. Vi hade planerat att titta massa på tv. fööör att, Klass 8a va med på tv. Fast bara i Publiken klart. Men på det programet, Sveriges Tv-tittare. tror det hette så haha. Man såg oss lite då och då. Otroligt snygga vi va haha, nejj men man såg oss mest på långt håll bara. Men andra i våran Klass såg man på mera nära håll. Sen efter det, titta på en riktigt dålig film ( tycker jag, ni tycker ju va ni vill ) Det sista offret. vi tyckte den va så dålig pga att vi inte fattade ngt, den va helt konstig. Ska inte avslöja något.. om någon annan vill se den ;) men jag tror vi skulle tyckt den va bra om vi fattade lite mera istället haha. Nej, nu ska jag snart till stallet och jag ska göra iordning mig :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack så hemskt mycket sötnos! Din blogg var också mycket fin :)

2009-01-06 @ 16:12:00
URL: http://weestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0