breaking through the storm

igår drog jag och carro till stan direkt efter skolan, vi typ ringde runt till olika speciella platser för navelpiercing. Så hade vi ett ställe som va ett spa och skit, så jag bokade tid där på måndag. Men jag ville inte vänta så länge så vi fortsatte ringa runt, sen berättade carro om en kille som hon tyckte lät skit bra och hon hade hört att han va skit bra, coch eftersom de inte fanns några andra tider så ringde vi, och jag fick en tid där. Så jag och Carro åkte dit och så piercade jag naveln. Och han hade pratat med min mamma och allt, taaack mamma haha (: det är så härligt att min syster också gjorde det när hon skulle fylla 15 så jag fick ju också. Har fått göra det i 1 år men inte vågat innan haha. Men nu e det gjort. Och han va verkligen jätte bra, Ed's salong eller ngt hette den.
Sen drog vi hem och vi skulle spela beach volleyboll med konfan, aa.. laget kunde varit bättre hahhaha, men jag och carro hade skoj ändå hahaha, som alltid typ. Sen blev det gudstjänst i kyrkan sov typ. För mådde inte så bra, va heeelt slut. Sen gjorde dom även våfflor och jag mår så otroligt illa av lukten och får jätte ont i huvudet, så det va inte så kul. men men. Sen nu ska jag dra till stallet och rida. Ska vara med Caroline och Joanna sen nämligen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0