i'm getting stronger day by day

Okej, igår va de konfa läger. Jag & Caroline bah aja okej, vi ska försöka överleva typ. Och det började riktigt tråkigt.. men sen blev de riktigt roligt på kvällen, när alla typ släppte loss hahahhaha, nejj men när man är trött så blir man rolig och aa bryr sig inte typ om ngt. Så vi tog en massa as fula bilder på oss själva hahaha, sen  gick vi även in till killarna och så bad vi även andra va med på shake bilder. faan va kul de va. Sen så tittade även Kasper och Marcus på skräck  dom hade nämligen tagit med en data och jag tittade la 10 min med dom, den va helt störd seriöst ;s inte kul. Sen vid typ 20 öveer 12  började vi smått lägga oss. somnade typ inte förens 3 hade så jävla svårt att somna, och en snarkade lite så aa. Sen när jag väl somnat vaknade jag hela tiden.. jag och caroline delade även på en 90 cm madrass. Så de va ganska trångt. sen upp klockan halv 9 och äta frukost. sen typ gudstjänst och gissa vem som somnade, jo jag och caroline klart. Vi somnade även på en tv inspelning när vi va med klassen. vi somnar alltid verkligen haha (: sen va de typ en lång rast och de va ändå skoj, men de va så seegt för alla va verkligen trötta. men de va faktiskt ett kul läger (:
Sen ikväll har Caroline även varit här, och vi dansade som galningar verkligen hahahaha, fan va kul, så jävla trötta blev vi va. Nejj nu ska jag sova typ, har ju inte sovit alls mkt i natt och jag ska va hos jossan imon typ 12. så ska jag hänga med när hon ska provrida ngn häst och även ta kort, kul som fan (: saknar min josefin <3
Goooonaaaaatt nu, även om jag kmr titta på film hahaha (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0