let me fall

min älsklings pappa kom hem idag med en ny mobil till mig, ringde honom nämligen tidigare och sa att han skulle göra det. Köpte en ny i somras ju som jag väntat på i ett halv år för att den skulle komma ut, sen när min älskling gick sönder fick jag ta en annan mobil som vi hade hemma, och den dampade lite så aa. han köpte w715 till mig, den verkar ändå as bra (: men jag e ju helt kär i min förra fortfarande hahaha, men de blir säkert bättre (: har min nya bebis nu.

ds
Den bilden är bara för gullig

Kommentarer
Postat av: joanna

maaliiin, saknar dig så sjukt mycket(L.

Du har en as fin blogg juh! och du ska få hjälpa mig med min när vi träffas i morgon, hahah (a. men du kan väl ses i morgon? puss gumman älskar dig (L)

2009-04-11 @ 20:09:09
URL: http://wwwbarahennes.blogg.se/
Postat av: Emmiiieee

oh, funderar också på att köpa den :O Min gamla gick sönder precis har en ful lånemobil nu :(

Är den ngt att rekommendera? :D<3

2009-04-15 @ 20:21:09
URL: http://www.emmidefur.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0