du var mitt allt, jag var en i mängden

nu ska jag dra och duscha och sen lägga mig och titta på sex and the city & ncis.
imon är det skola igen fast jag ska till tandläkaren så missar matten (: tack för det haha.
sen är det konfa imon, har inte varit där på 2 veckor.. eller det har inte varit någon på 2 veckor så aa.
gonatt iaf

dfh
gammal bild!

hkjk
hahaha gammal bild i stallet hahahahhaah

gfcj
hahahahah helt misslyckad bild i stallet XD titta midde genom gallret haha

fgj
gammal, gammal, gammal bild och jag va plutt ((:


Kommentarer
Postat av: cajsa

hahahahahhahah SÖTNOSS MALIN PÅ DEN BILDEN I STALLET TYP ANDRA BILDEN AHHAHAH<<3333 ÄLSKK

2009-05-30 @ 10:58:21
Postat av: malin

HAHAHAHAHAHAHAHH tyyyyyyyyst XDD så jävla ful vaaa X <33

2009-05-30 @ 14:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0