it's not a day to late

inte bloggat på någon dag nu, har inte riktigt haft tid eller orkat..
men nu har vi iaf långhelg (:
lediga till tisdag, på måndag har vi studiedag.
fast då ska vi iväg med klassen och spela minigolf.

igår träffade jag och carro morgan, jaboc och rasmus.
myysigt (:
jag älskar min rasmus.

sen hade min kusin även frågat tidigare i veckan om jag skulle hänga med och äta glass men honom
och en annan kusin. men får la ser hur det blir med det..

jag kanske även drar till carolines land nu i helgen.
räddar henne ifrån tråkheten och så kommer flummigheten hahahaah (:
åka buss i lite över 2 timmar, hur härligt som helst..
älskar seriöst att åka buss.. vet inte varför, men jag tycker det är mysigt.

nej nu ska jag dra ner och äta lite sallad (:
pusshej

fhj

Kommentarer
Postat av: tha geek

RÄDDA MIG, SERIÖST.

hej jag älskar dig (: <3

2009-05-21 @ 15:48:18
Postat av: malin

hahahah, tha geek hahaha älsklings caroline (L)

jo jag ska tjata :D tror du jag orkar va hemma i göteborg hela långa helgen? hell no (:

jag typ älskar dig typ med <3

hahaha nej jag älskar dig (:

2009-05-21 @ 15:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0