min kärlek till dig är lika mycket som varje droppe i havet

tjenare (: malin & caroline häääär.
jag kan säga att jag har fått ett nytt smeknamn mölin rouge HAHAHA.
säg det på typ nörlandske ( HAHHAHA snackar så nu )

iaf, fick gå upp halv 7 idag för att jag skulle åka bussen vid 10 över 9.
det va iaf as mys på bussen. satt längst bak själv dåe (:
hade 3 egna säten THAT'S THE DAMN LIFEEEEEEE.
kom fram till caroline vid halv 12. sen gick vi på marknad och lite sånt.
sen när vi kom fram till där caroline bor drog vi och solade.
och tog en massa roliga kort (: fast dom lär ni inte få se eller bara några.'
as mysig dag asså.

imon drar vi hem någon gång.. hihi.
nu kommer lite bilder (:
ha det kämpe bra pyssohej från malin & carolines leverpastej hahaha vi e fluumm (:

fdh
k,m
dfh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0