.

När jag fick Midde så stog vi på ett stall som hette ponnylyckan.
En liten ridskola med a och b-ponnier. Endast för små barn då.
Sen hade dom även ett litet privatstall med 7 boxar.
Manege och paddock, även några hinder man kunde hoppa ute.

Men det jag aldrig kommer glömma är den absolut bästa Josefin & Medusa!
Första dagen jag va där med Midde hade du tävlat clear round i dressyr.
Vi kände inte varann eller något, men vi hälsade för att jag va ny och allt.
Sen frågade dig angående maten och något.
Jag trodde du typ va 16.

Sen efter 1 vecka med Midde bestämde vi att vi skulle rida ut.
Den dagen vi red ut va vi inte tysta 1 sekund! vi va så otroligt lika varandra.
Vi hade varit med om samma saker, allt bara matcha liksom.
Exakt likadana.

Efter det va vi jämt med varann ju i stallet.
Det blev Malin & Jossan emot ponnylyckan hahahaha.
Vi båda hatade Annelie ( vi hade våra anledningar )
Allt va så himla kul! Vi blev flumriders, då jag va otroligt flum och fick jossan att bli flum, men samtidigt red vi.
Därför flumriders. Sen flyttade Jossan ifrån ponnylyckan i höstas, även jag.
Och vi vet ju varför själva.. HAHAHA.

Jag saknar dom tiderna vi hade tillsamans något otroligt!
För när vi båda bytte stall slutade vi träffas..
Vilket jag hatade.
Men nu är det sommarlov, du åker iväg snart igen.
Men jag ska upp till ditt land iaf.
Jag älskar min bästa Josefin.
Hon är så underbar, så otroligt bra!


videon är på Josefin och Medusa, jag kan även säga att jag är med i filmen.
Med svarta byxor och svart tröja och toffs hahahha.
Josefin och Medusa va något speciellt.
Medusa va helt grym, det va tack vare dig!
Du förändrade den ponnyn något otroligt!
Nu kommer du lyckas exakt lika bra med Calle, det kan jag lova dig!

Kommentarer
Postat av: Josefin

ÄLSSSSSSSSSSSSSSSSSKKKKKKKKKKKKKLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIINNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGSSSSSSSS MALIIIN <3



Fan vad jag saknar det <3

Men du måste komma till mig i sommar! + möts på Falsterbo <3

Älskar dig(L)

2009-06-24 @ 14:32:55
Postat av: malin

Jag skanar det något otroligt ;o bäst va de asså!

jaa klart jag kommer wiee :D haha, aa klart att vi gör (L)

älskar dig med josefiiin

2009-06-24 @ 15:19:36
URL: http://hooney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0