ett, två & tre

det finns något som jag verkligen stör mig på något otroligt som jag måste skriva.
och det är alla små jävla wannabe fjortis och johnny människor och allt .
vad jag vet finns det inget bra med att vara fjortis?
visst, dom kanske får killar och uppmärksamhet.
men snälla..
hur ofta är killarna seriösa?
självklart vänder sig folk och tittar när man ser hur otroligt mycket vissa är rå sminkade verkligen.
sen finns det vissa, inte många men dom som säger att jag nu är fjortis bara för att jag sminkar mig.., men dom kan bara glömma det!! visst, jag använder smink.. men jag har absolut inte beteéndet eller något! och om någon kallar mig det, seriöst jag blir svin sur! man tar så jävla illa upp.. iaf jag. det sista jag vill vara är en fjortis. så nej! jag är inte det och jag är sjukt glad över det.
man ser iaf massa typ 96:or som försöker vara johnnysar och allt.. det är ju bara patetiskt.
jag äcklas av johnnysar och fjortisar. som ödar smink.
det är bara äckligt..
speciellt när killarna har så mycket wax i håret att man tror att håret typ ska ramla av.
sen ser man ju 93:or som är fjortisar och snälla, då är det ju ute att vara det.
om man nu ska va fjortis är det ju när man e 14 inte 15.. det e ju lite så aa..
nu fattar jag verkligen när typ 92:or säger att vi e äckliga wannabes och allt.
för det är ju så vi ser 96:or..
nej usch..
jag gillar det inte.
varje gång man ser dom i stan och sånt så kan jag inte låta bli att skratta typ.
dom tror ju seriöst det är bra att vara fjortis och allt.
för då vet folk vem man är. men det är ju inte det bästa ryktet man får oftast..
man aja.. folk gör som dom vill..
men nej usch det är baaara överdrivet

Kommentarer
Postat av: rasmus

helt rätt !!!

2009-06-04 @ 15:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0